Trygg handel Oslo

Trygg handel – informasjon vedrørende COVID-19 til våre kunder


Helse og sikkerhet for våre kunder og medarbeidere har vår høyeste prioritet. Vi følger utviklingen tett, og forholder oss til gjeldende anbefalinger og retningslinjer fra helsemyndighetene. Her finner du den viktigste informasjonen for deg som kunde hos Bike Brothers Oslo.

Ventetid på drop-in service er for øyeblikket ca 2-3 virkedager.

Dersom du ønsker sykkelen tilbake på samme dag kan du bestille en time på klikk & hent så slipper du å stå i lange køer. Du kan reservere service på https://bikebrothers.no/booking

Kontaktløs Klikk & Hent – Lever sykkelen utenfor butikken.

Vi tar sykkelen inn og sender melding når denne er klar. Vi sender også Vipps forespørsel. Vi leverer sykkelen ut.

Booking av service: https:/bikebrothers.no/booking

Kjøp av sykler, elsykler og utstyr.
Det beste er å ringe oss først, slik at du får veiledningen og informasjon du trenger. Det er mulig å sende bildet/film av produktet etter samtalen. Kjøp av produktet skjer via Vipps eller betalingslenke (iZettle) som vi sender til deg.

Kontakt:

Telefon: 41421387

Epost: oslo@bikebrothers.no

Trygg handel Haugesund

Informasjon til alle Bike Brothers Haugesund sine kunder vedrørende nedstenging av forretningen på grunn av COVID-19.

Helse og sikkerhet for våre kunder og medarbeidere har vår høyeste prioritet, og vi forholder oss til gjeldende anbefalinger og retningslinjer fra helsemyndighetene.

Forretningen vil derfor være stengt for alle besøkende frem til tirsdag 13.april. Innenfor dørene vil vi gjøre alt vi kan for å holde virksomheten vår i drift, både ved å gjennomføre salg av elsykkel, sykkel og utstyr, og ved å utføre servicearbeid.

Verkstedet vil inntil videre ha redusert kapasitet, og vi vil derfor prioritere våre trofaste kunder og deres akutte sykkelproblemer som måtte oppstå.
Vi skal ikke ha nærkontakt med våre kunder, så hvis noen ønsker å levere inn noe til oss, må det leveres utenfor hos oss. Videre at hvis noe skal ut til kunde fra oss, kan det hentes opp utenfor hos oss.

Men vær oppmerksom på at ingen inn- eller utlevering skal skje uten at «timeavtale» er gjort i god tid på forhånd! På den måten sikrer vi at saker og ting ikke blir borte fordi det har stått uten tilsyn….

Betaling for varer og tjenester kan etter avtale gjøres i nettbank eller ved bruk av Vipps.

Vi har alltid likt den direkte kontakten med kundene våre, så uansett hva det gjelder ønsker vi mest av alt at dere ringer oss:

Rett i lomma på Asbjørn: 90848753

Rett i lomma på Rolf: 47607746

Telefontid mandag til fredag 1000-1700

Nest etter telefonisk kontakt ønsker vi å kommunisere via e-post:
asbjorn@bikebrothers.no
rolf@bikebrothers.no

Keep in touch, and take care!

Situasjon på verkstedet i Madla

På grunn av ekstremt stor pågang på verkstedet vårt på Madla så er vi nødt til å prioritere sykler som er kjøpt hos oss. Dette vil si at om du har kjøpt sykkelen din hos en annen forhandler så er vi faktisk nødt til å si nei frem til torsdag 8 april. Vi er halv bemanning på verkstedet på grunn av stengte grenser og usikkerheten rundt Covid 19. Vi får derfor ikke reparert så mange sykler som vi ønsker. Vi krysser fingrene for at dette vil løsne så fort som mulig og at vi får samme kapasitet som normalt.

Det som er trist her er at vi er nødt til å si nei til service på sykler der personen er helt avhengig av sykkelen eller unger som ikke får syklet til skolen.

Har du noen spørsmål så gjerne ta kontakt på epost greg@bikebrothers.no  IKKE ta kontakt på telefon så lenge det lar seg gjøre. Kapasiteten er rett og slett sprengt på verkstedet hos oss på Madla.

OBS OBS: Dette gjelder verkstedet vårt på Madla og ikke de andre Bike Brothers verkstedene.

Vi trenger dyktige sykkelmekanikere

Noe som hadde hjulpet oss veldig ville være om vi får tak i noen dyktige sykkelmekanikere. Er du eller kjenner du noen som passer denne beskrivelsen så ta kontakt på epost greg@bikebrothers.no